Tumblelog by Soup.io
Newer posts are loading.
You are at the newest post.
Click here to check if anything new just came in.

July 03 2017

jopara:

*googles number i dont recognize calling me instead of answering*

July 02 2017

1572 37aa 500

keirookie:

It’s a protagonist thing

1573 f8aa 500

iamanathemadevice:

HIstorian Suzzannah Lipscombe responds to Mark Lawson’s poorly researched clickbait Guardian article, “Not in this day and age: when will TV stop horrendously airbrushing history?”

From Downton Abbey to Call the Midwife and now Jamestown, period dramas always fall into the classic trap – characters with laughably liberal values for their day. Stop the madness, TV-makers!

Idiot man

1574 2216

wildwesjames:

markscherz:

thepredatorblog:

chalkandwater:

The Brazilian pygmy gecko (Coleodactylus amazonicus) is so small that raindrops pose a serious threat. Luckily, its body is so light and its skin so hydrophobic that it can shake off any drops that might land on it. It can even walk on water. 

Life (2009)

they go BOING on the leaves and then they go walk on water and stuff

Remind me to try this with some Lygodactylus…

This is actually really fascinating. The last pic is what intrigues me the most. Tumblr, are there any other vertebrates that can stay above water by means of surface tension?

July 01 2017

1575 1d44 500

oldroots:

hamsterbrine:

nonibear11:

Omg lol.

BWAHAHAHA

THEY SAID DONT LAUGH

June 27 2017

teaboot:

oberonnymerosmartell:

bisexualzuko:

“they can say whatever the hell they want I don’t care I’ll say ‘fuck you’”

“did you just flip the bird at us?”

“I did flip the bird, yeah”

“but did you flip it at US?”

“yo bruh if this starts a fight how easily can I get out of trouble”

“not very”

“So like I flipped the bird but it TOTALLY wasn’t at you”

let’s just appreciate that this is a conversation that actually literally happens in one of the greatest plays in the english language

“You talking to ME?”

“What if I was?”

“Then I’ll kick the shit out of you.”

“Then no, I was not”

teaboot:

oberonnymerosmartell:

bisexualzuko:

“they can say whatever the hell they want I don’t care I’ll say ‘fuck you’”

“did you just flip the bird at us?”

“I did flip the bird, yeah”

“but did you flip it at US?”

“yo bruh if this starts a fight how easily can I get out of trouble”

“not very”

“So like I flipped the bird but it TOTALLY wasn’t at you”

let’s just appreciate that this is a conversation that actually literally happens in one of the greatest plays in the english language

“You talking to ME?”

“What if I was?”

“Then I’ll kick the shit out of you.”

“Then no, I was not”

June 26 2017

sonickitty:

hansbekhart:

I can’t believe DC hired their own Chris, dressed him up in a period war piece, called him Steve, put him in a plane, and blew him up to inspire a woman with a shield to save the world

At least this Steve got his dance

sonickitty:

hansbekhart:

I can’t believe DC hired their own Chris, dressed him up in a period war piece, called him Steve, put him in a plane, and blew him up to inspire a woman with a shield to save the world

At least this Steve got his dance

I'd very much like to punch a feminist.

counting-sinful-stars:

paganlesbean:

super-ghostbuster:

likeits1995:

tiny-septic-box-sam:

ggothclaudia:

adventureathlete:

thattallsummonerguy:

olisaurusrex:

true-blue-brit:

I’d never, ever hurt a lady but I’d be happy to punch a feminist.

It’d bring me great joy.

image

I’m 6’2 and weigh 180lbs

ready when you are

Or if you’d like to have some more options….
image

I’m 6’4”
228 pounds
and have 9 years of combined martial arts training and 3 years of being a Line Backer in football.
Just in case you are looking for variety.


image

what about a lady and a feminist. warning, combatives certified soldier.

im tiny, i’m like 5′4 and 130 lbs but u can fight me too

Reblogging for the last one cuz that’s adorable

SO PROUD

The Fantastic 4 we deserve

OMG IVE ONLY SEEN THIS POST IN SCREEN SHOTS

We will all protect the small one.

I'd very much like to punch a feminist.

counting-sinful-stars:

paganlesbean:

super-ghostbuster:

likeits1995:

tiny-septic-box-sam:

ggothclaudia:

adventureathlete:

thattallsummonerguy:

olisaurusrex:

true-blue-brit:

I’d never, ever hurt a lady but I’d be happy to punch a feminist.

It’d bring me great joy.

image

I’m 6’2 and weigh 180lbs

ready when you are

Or if you’d like to have some more options….
image

I’m 6’4”
228 pounds
and have 9 years of combined martial arts training and 3 years of being a Line Backer in football.
Just in case you are looking for variety.


image

what about a lady and a feminist. warning, combatives certified soldier.

im tiny, i’m like 5′4 and 130 lbs but u can fight me too

Reblogging for the last one cuz that’s adorable

SO PROUD

The Fantastic 4 we deserve

OMG IVE ONLY SEEN THIS POST IN SCREEN SHOTS

We will all protect the small one.

7897 18bb 500
4868 b978 500

Reblog if you still think LGBT+ couples are underrepresented in the media

girogirl723:

Trying to prove a point to my mom.

Reblog if you still think LGBT+ couples are underrepresented in the media

girogirl723:

Trying to prove a point to my mom.

June 14 2017

0014 fe99 500

So I’ve decided that tomorrow after calling my parents to officially come out to them I’m gonna post this pic with the caption “Here’s a cute pic I took the other day, bi the way happy pride month 💖💙💜”

I originally had this photo on my snapchat story and some family, friends, and coworkers saw it, but no one said anything to me. Either they didn’t realize what I was saying with the photo, or they didn’t care or aren’t surprised.

I was considering just posting it and let everyone find out on their own, but I guess I should actually talk to my parents first. I know that they will be fine with it. I’m not the only lgbt person in my family and they are supportive of everyone else. It’s still really scary to have the actual conversation with them tho.

I’m really lucky to have so many great people in my life. The few people who I’ve told have been very supportive and accepting. I’ve always thought that it wasn’t important for me to actually come out, I just figured if I got a girlfriend I would just introduce her as my girlfriend and basically let that be my coming out because I already know that anyone who matters will be fine with it in the end. But now I feel as if I’m hiding a part of myself, even if who I like really isn’t anyone’s business. I hate that I feel as if I have to censor what I wanna say in front of some people, so I’m just gonna let everyone know. Maybe I will actually be able to make some lgbt friends too.

June 13 2017

0484 fbe3

maltedmilkchocolate:

terriblepersona:

milkpeu:

beginning and end

THEY WERE MISSING FOR FUCKING YEARS OMG, THIS ALWAYS UPSETS ME SO MUCH

I always see the discussion that many days, months, years have passed during this story. 

I present to you a different idea.

There’s several themes behind Spirited Away: Capitalism’s effect on Japan, Environmental issues, and notably, Chihiro’s coming of age story.

From what I know, the idea of time passing differently in spirit worlds, is more based on western stories of the fae. 

But something more common in Japanese folklore is spirit trickery/deception. Or more accurately. What you see, isn’t always what’s actually there. 

Chihiro starts this story as a young child, before her coming-of-age arc, that more or less forces her to become ‘an adult’. More accurately. The challenges she faces makes her mature as a person.

What’s the most common thing in folklore? Children see what’s actually there.

Keep reading

0486 49ae 500

apostaterevolutionary:

Adulthood is literally just a cycle of spending every waking minute wishing you could go to bed until it’s actually time for bed and then it becomes the absolute LAST thing you want to do because going to bed is the thing that makes tomorrow happen and then you have to do it all over again

June 12 2017

Older posts are this way If this message doesn't go away, click anywhere on the page to continue loading posts.
Could not load more posts
Maybe Soup is currently being updated? I'll try again automatically in a few seconds...
Just a second, loading more posts...
You've reached the end.

Don't be the product, buy the product!

Schweinderl